<script>alert('rrr33')</script>

<script>alert('rrr33')</script>

آزمون های گواهینامه با توجه به نوع گواهینامه متفاوت است. بسته به اینکه به دنبال گواهینامه پایه سه، پایه دو یا پایه یک هستید، باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنید.
<script>alert('rrr33')</script>

<script>alert('rrr33')</script>

آزمون های گواهینامه با توجه به نوع گواهینامه متفاوت است. بسته به اینکه به دنبال گواهینامه پایه سه، پایه دو یا پایه یک هستید، باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنید.

خاصیت های عسل برای پوست و سلامتی

هزینه های ثبت نام آزمون های گواهینامه با توجه به نوع گواهینامه متفاوت است. بسته به اینکه به دنبال گواهینامه پایه سه، پایه دو یا پایه یک هستید، باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنید. البته در کنار هزینه، مسیر مهارت آموزی هم به تناسب هر پایه سخت تر و مشکل تر خواهد بود. امروز می خواهیم در کنار هم در مورد هزینه هایی که باید برای گرفتن گواهینامه پایه سه، پایه دو و پایه یک پرداخت کنید، به صورت شفاف صحبت کنیم. همین ابتدای امر بگوییم که اعداد و ارقامی که در ادامه به عنوان هزینه های ثبت نام آزمون های گواهینامه شرح می دهیم، با توجه به نوع آموزشگاه و هر شهر و استان متفاوت است. اما از روی همین اعداد و ارقام می توانید حدود قیمت را متوجه شوید و برای اطلاع از قیمت دقیق نیز به آموزشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید

 


چرا هزینه های ثبت نام آزمون های گواهینامه فرق می کند؟

تفاوتی که در هزینه های ثبت نام آزمون های گواهینامه وجود دارد از یک طرف مربوط به نوع گواهینامه ای است که می خواهید بگیرید و از طرف دیگر مربوط به هزینه های آموزشگاه است. اینکه آموزشگاه هر ساعت آموزش عملی و تئوری را چه قدر حساب کند، در نهایت تعیین می کند که شما چه قدر باید پرداخت کنید. بدیهی است که کمترین هزینه مربوط به گرفتن گواهینامه پایه سه و بیشترین هزینه هم مربوط به گواهینامه پایه یک است. اینکه چرا هر آموزشگاهی نرخی مجزا را برای آموزش رانندگی عنوان می کند، به این دلیل است که تعداد ساعات آموزشی کمی بالا و پایین می شود و هزینه هر ساعت آموزش نیز اندکی کم و زیاد می شود. این دخل و تصرفات در قیمت هر ساعت آموزش رانندگی است که در مجموع تفاوتی هایی را در قیمت نهایی ایجاد می کنند. کما اینکه در هر شهر و استان نیز بنا به دلایلی قیمت ها کمی متفاوت است.

 

هزینه های بانکی ثبت نام آزمون های گواهینامه

یک بخش مشترک در مورد هزینه های ثبت نام آزمون های گواهینامه، هزینه هایی است که باید به حساب شهرداری، نیروی انتظامی و شرکت پژوهش و توسعه ناجا پرداخت کنید. مجموع این هزینه ها در سال 98 ، 47 هزار تومان است.

پرداخت مبلغ 20 هزار تومان به شماره حساب 2171156002002 بابت درآمد دولت

پرداخت مبلغ هزار تومان به شماره حساب 0105625943004 به نام شهرداری  

پرداخت مبلغ هزار تومان به شماره حساب 2171151352008 به نام نیروی انتظامی (تمبر گواهینامه رانندگی)

 پرداخت مبلغ ۲5,070 تومان به شماره حساب 0223093833007 به نام شرکت پژوهش ناجا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد